مدافع کلیدی َآرسنال همچنان غایب است

مدافع کلیدی َآرسنال همچنان غایب است

پایگاه خبری فوتبالی - ویلیام سالیبا مدافع آرسنال به علت مصدومیت بازی حساس روز جمعه تیمش مقابل ساوتهمپتون را از دست می دهد.

به گزارش فوتبالی، آرسنال به عنوان صدرنشین لیگ انگلیس باید میزبان ساوتهمپتون قعر جدولی باشد. تیم آرسنال پس از ناکامی مقابل وستهام و از دست دادن پیروزی باید به مصاف ساوتهمپتون برود که به دنبال کسب هر سه امتیاز خواهند بود.  آنها هفت امتیاز تا منچسترسیتی در رتبه دوم فاصله دارند هر چند که دو بازی بیشتر از تیم  گواردیولا داشته اند. نبود سالیبا می تواند اتفاق ناخوشایندی برای آرتتا و هواداران آرسنال به شمار برود.

سالیبا در بازی آرسنال در لیگ اروپا مقابل اسپورتینگ دچار مصدومیت شد و بعد از آن نتوانسته برگردد. این بازیکن فرانسوی اخیرا تصویری از خودش در کنار محمد الننی منتشر کرده بود اما به نظر می رسد که قرار نیست که به این زودی ها برگردد.

در حقیقت سالیبا در بازی روز جمعه حضور نخواهد داشت اما پزشکان آرسنال شرایطش را با دقت زیر نظر دارند.  سالیبا در عملکرد این فصل َنقش بسیار مهمی داشته و زوج خوبی را با گابریل ماگالیائش تشکیل داده است. آرسنال در غیاب او دو تساوی غیرمنتظره مقابل لیورپول و وستهام را داشت و در هر دو بازی پیروزی دو بر صفر را با تساوی عوض کرد. از سویی زینچنکو مقابل ساوتهمپتون به ترکیب برخواهد گشت.

4125