نیمار برای دومین بار پدر می‌شود

نیمار برای دومین بار پدر می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار ستاره برزیلی پی اس جی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که به زودی صاحب دومین فرزند خود خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن برزیلی خبر بارداری زوج جدید خود برونا بیانکاردی را تایید کرده است و در صفحه اینستاگرامش نوشته است:" در مورد زندگی تو رویاپردازی می کنیم، در مورد آمدنت نقشه می چینیم و می دانیم که در این جا هستی تا عشق ما را در شادترین روزهایمان تکیل کنی. به یک خانواده زیبا ملحق  می شوی که برادرانت، پدربزرگ و مادربزرگت، خاله، عمه، دایی و عمه هایت تو را خیلی دوست خواهند داشت. زود به ما ملحق شو، پسرم، نمی توانیم بیشتر از این منتظرت باشیم."

بسیاری از ستارگان سرشناس همچون وینیسیوس، وراتی ، ریچارلیسون با آنتونلا رکوتوزو همسر مسی به این زوج تبریک گفتند نیمار در سال 2011 از ازدواجش با کارولینا سانتوس صاحب اولین فرزندش به نام "دیوی لوکا" شده بود. بازیکن پی اس جی در سال 2021 با برونا آشنا شد که رابطه آنها کش و قوس های زیادی داشت اما حالا منتظر تولد اولین فرزند مشترکشان هستند و به نظر می رسد که اختلافات گذشته را کاملا فراموش کرده اند.

نیمار در زندگی شخصی خود حاشیه های بسیار زیادی داشته است و چند سال پیش بحث تجاوزش به یک زن به شدت برای او مشکل ایجاد کرد.

4125