مهاجم رم رسماً به بورنموث پیوست و اولین خرید زمستانی لیگ برتری‌ها شد

مهاجم رم رسماً به بورنموث پیوست و اولین خرید زمستانی لیگ برتری‌ها شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با آغاز فصل نقل‌و‌انتقالات زمستانی ماه ژانویه در فوتبال اروپا، همان‌طور که از پیش اعلام شده بود، خوان مانوئل ایتوربه، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال رم به بورنموث پیوست. بورنموث برای جذب بازیکن 22 ساله جالوروسی به صورت قرضی، 1.2 میلیون یورو پرداخت و یک میلیون یورو دیگر هم در صورت رضایت از عملکرد این بازیکن به عنوان پاداش خواهد پرداخت. این باشگاه همچنین این اختیار را دارد که در پایان فصل با پرداخت رقمی که هنوز اعلام نشده است، قرارداد ایتوربه را قطعی کند.

ایتوربه که در یکی دو فصل اخیر اغلب در رم نیمکت‌نشین بوده است، اعتراف کرد که از تیم جدیدش چیز زیادی نمی‌داند، اما از اینکه فرصتی برای اثبات توانایی‌هایش به دست می‌آورد، راضی است.

ایتوربه که تا پایان فصل با بورنموث قرارداد دارد، ادامه داد: بازی برای بورنموث فرصتی خوبی برای من است که در لیگ برتر توانایی‌هایم را نشان دهم. مایلم از همه به خاطر قراردادن این فرصت در اختیار من تشکر کنم و بگویم خوشحالم که به بورنموث پیوسته‌ام. چند تیم خواهان جذب من بودند، اما همه چیز خیلی سریع پیش رفت و من باید فوراً تصمیم می‌گرفتم. چیز زیادی از بورنموث نمی‌دانستم، اما زمانی که چیزهایی درباره‌اش خواندم، فهمیدم که چقدر به جذب من تمایل دارد. به همین دلیل این تیم را انتخاب کردم، چون کار در جایی که احساس خواسته شدن داشته باشید، راحت‌تر است.

مهاجم پیشین جالوروسی در شرایطی به بورنموث پیوست که تا پیش از این از واتفورد به عنوان مقصد بعدی‌اش نام برده می‌شد.

انتهای پیام/