ادامه همکاری فدراسیون روسیه با کافا

ادامه همکاری فدراسیون روسیه با کافا

پایگاه خبری فوتبالی- فدراسیون فوتبال روسیه که از تورنمنت کافا کناره گیری کرده، به همکاری‌اش با این اتحادیه ادامه خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، تصمیم فدراسیون فوتبال روسیه برای امتناع از حضور در مسابقات اتحادیه فوتبال آسیای مرکزی (CAFA) پس از یک بحث داخلی اتخاذ شد.

پیش از این، ماکسیم میتروفانوف، دبیرکل فدراسیون فوتبال روسیه گفت که تیم ملی این کشور از شرکت در مسابقات دوستانه CAFA خودداری کرد.

فدراسیون فوتبال روسیه اعلام کرد: این فدراسیون تصمیم گرفته است در جام اتحادیه فوتبال آسیای مرکزی شرکت نکند. ما از برگزارکنندگان مسابقات برای دعوت‌شان قدردانی می‌کنیم و به همکاری با فدراسیون‌های فوتبال آسیای مرکزی در زمینه‌های مختلف ادامه می‌دهیم. تصمیم برای عدم شرکت در این مسابقات پس از بحث داخلی از جمله با کادر مربیگری تیم ملی به دلیل همزمانی آن با مسابقات داخلی، از جمله سوپرفینال جام فوتبال روسیه اتخاذ شده است. حضور در جام اتحادیه فوتبال آسیای میانه به عنوان یکی از گزینه‌های بازی‌های خرداد ماه تیم ملی مطرح شده بود. ما به مذاکرات با تعدادی از فدراسیون‌ها برای برگزاری بازی‌های دوستانه در پنجره‌های آینده تقویم فیفا ادامه می‌دهیم. رقبا و تاریخ برگزاری بازی‌ها پس از دستیابی به توافقات اعلام خواهد شد.

6442