۱۲ تیم در مرحله نهایی انتخابی لیگ قهرمانان عرب

۱۲ تیم در مرحله نهایی انتخابی لیگ قهرمانان عرب

پایگاه خبری فوتبالی- مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاههای عرب "جام ملک سلمان"، به مرحله نهایی انتخابی رسید.

به گزارش فوتبالی ، این رویداد جدید در حالی با شرکت ۱۶ تیم در ۴ گروه برگزار خواهد شد که پیش از این حضور ۱۰ تیم در مرحله نهایی قطعی شده است و ۶ تیم از مرحله انتخابی به مرحله گروهی راه پیدا خواهند کرد.

برای مشخص شدن این ۶ تیم، رقابتهای انتخابی به شکل حذفی بین باشگاههای ضعیف تر کشورهای عربی شامل ۲۷ مسابقه انجام شد و در نهایت با انجام ۶ بازی که به شکل رفت و برگشت در ماه ژوئن انجام خواهد شد، چهره همه تیم های حاضر در این مسابقات مشخص خواهد شد.

براساس قرعه کشی لیگ قهرمانان عرب که ماه مارس گذشته انجام شد، در گروه اول تیم های الشرطه عراق، الترجی تونس، الاتحاد عربستان و برنده مسابقه الهلال سودان و الصفاقسی تونس رقابت خواهند کرد.

در گروه دوم تیم های الهلال عربستان، السد قطر، الوداد مراکش و برنده مسابقه الاهلی طرابلس لیبی و النهضه عمان حضور خواهند داشت.

بازی های گروه سوم با شرکت تیم های النصر عربستان، الزمالک مصر و برنده دو مسابقه تشرین سوریه  - الشباب عربستان و الاتحاد تونس  - المحرق بحرین برگزار خواهد شد.

در گروه چهارم هم تیم های الرجا مراکش،  شباب بلوزداد الجزائر و برنده دو بازی نواذیبو موریتانی- الکویت کویت و الجیش الملکی مراکش- الوحده امارات حضور خواهند داشت. 

بازیهای مرحله نهایی انتخابی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان عرب به این شرح است:

الجیش الملکی مراکش  - الوحده امارات 

تشرین سوریه  - الشباب عربستان 

الهلال سودان  - الصفاقسی تونس 

الاهلی طرابلس لیبی - النهضه عمان 

الاتحاد تونس - المحرق بحرین 

نواذیبو موریتانی - الکویت کویت  

 

  ۱۹۷۹