عکس؛ فن کشتی کج رونالدو در دربی ریاض

عکس؛ فن کشتی کج رونالدو در دربی ریاض

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و پنجم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر و الهلال در ورزشگاه ملک فهد به مصاف هم رفتند و در دربی ریاض را برگزار کردند که در این دیدار در نهایت الهلال موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و یاران کریستیانو رونالدو شکست خوردند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی کریستیانو رونالدو به طور کلی عملکرد خوبی نداشت و مشخص بود که با توجه به عملکرد ضعیفش از لحاظ روحی و روانی هم به هم ریخته است و کنترل اعصابش را از دست داده است. او در دقیقه 56 بازی روی بازیکن الهلال یک فن کشتی کج را پیاده کرد به این شکل که از پشت سر با گرفتن گردن یار حریف و انجام یک پرش او را سمت خود کشید و به زمین زد.

مایکل اولیور، داور انگلیسی دربی ریاض بود که روی این صحنه به کریستیانو رونالدو کارت زرد نشان داد هر چند که برخی ها معتقد بودند که کریستیانو رونالدو باید روی این صحنه کارت قرمز می گرفته است.

به طور کلی به نظر می رسد که کریستیانو رونالدو در 38 سالگی فراز و نشیب های زیادی را تجربه می کند و در برخی از بازی ها اوضاع برای او به خوبی پیش می رود اما در برخی از بازی های دیگر شرایط اصلا برای او خوب نیست.

1470