شمسایی: حیف است با این همه عاشق فوتسال انصرافی در کار باشد

شمسایی: حیف است با این همه عاشق فوتسال انصرافی در کار باشد

پایگاه خبری فوتبالی- وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: آن چیزی که از بازیکنان در دیدار با ازبکستان خواسته بودیم در زمین انجام دادند.                    

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتسال ایران امروز سه شنبه در دیداری تدارکاتی در تهران به مصاف ازبکستان رفت و با نتیجه ۸ بر ۱ پیروز شد. 

 سرمربی تیم ملی در پایان این مسابقه گفت: انگیزه مهمترین بخش بازی امروز بود. آنچه از بازیکنان خواستیم انجام دادند و ازبکستان را تحت فشار گذاشتیم. 

وی به حضور بانوان در سالن بازی اشاره کرد و افزود: یک روز به عنوان بازیکن آرزو داشتم بانوان را در سالن ببینم و امروز در قامت مربی شاهد حضور بانوان بودم و از این بابت خیلی خوشحالم.  

سرمربی تیم ملی در ادامه با اشاره به تصمیم مدیران باشگاه گهر زمین برای انصراف از تیمداری تاکید کرد: یک گلایه از فوتسال می‌کنم. حیف است این همه عاشق فوتسال در ایران داریم و تیم‌هایی مثل گهر زمین و قند کاترین می‌خواهند انصراف بدهند. اینها نباشند فوتسال از بین می‌روند. امیدوارم اینها حرف باشد. همه تیم‌ها روی چشم ما هستند. همه این بازیکنان می‌توانند افتخار آفرینی کنند. 

شمسایی در خصوص درخشش بهداد شیخ احمدی در بازی با ازبکستان و به ثمر رساندن دو گل گفت: چون بهداد هم پستی من در زمان بازی کردنم است، او را خوب درک می‌کنم. بهداد ۲۱ ساله است و فیزیک خوبی دارد. خودش هم باید بخواهد. حق گرفتنی است. بهداد امروز از ما حقش را گرفت. او خودش این را خواست.

5960