ستاره رئال مادرید: می‌دانیم چلسی در بحران است

ستاره رئال مادرید: می‌دانیم چلسی در بحران است

پایگاه خبری فوتبالی - تیبو کورتوا ستاره بلژیکی رئال مادرید علیرغم اعتراف کردن به وضعیت بد چلسی، معتقد است که آن‌ها نباید چلسی را دست‌کم بگیرند.

به گزارش فوتبالی، از ساعت 22:30 امشب، تیم‌های چلسی و رئال مادرید از چهارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم استمفورد بریج مقابل هم به میدان خواهند رفت. دیدار رفت دو تیم در سانتیاگو برنابئو با نتیجه دو بر صفر به سود کهکشانی‌ها به پایان رسید تا شانس شاگردان آنچلوتی برای صعود به مرحله نیمه نهایی، بیشتر از چلسی باشد.

به نقل از سایت گل، تیبو کورتوا که سابقه بازی کردن در پیراهن چلسی را نیز دارد، به خبرنگاران گفت: "آن‌ها بازیکنان باکیفیت زیادی در سطح کلاس جهانی دارند و می توانند به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنند. اگرچه امیدوارم امشب نیز به روند بد خود ادامه دهند. ما باید با سری بالا بازی کنیم و بازی رفت را به فراموشی بسپاریم تا موفقیتی که در سانتیاگو برنابئو به دست آوردیم را از دست ندهیم. تیم ما کاملاً آماده یک بازی سخت در لندن است. چلسی شاید از نظر امتیازی در بحران باشد، اما محکوم به کسب برد در این بازی هستند. امیدوارم یک بازی دیوانه وار در انتظار ما نباشد."

"مردم درباره بازی سیتی - رئال در نیمه نهایی حرف می زنند، اما در حال حاضر، حرف زدن درباره این بازی بیهوده است."

4416