دلیل جالب اسطوره بایرن مونیخ برای نخریدن ستاره انگلیسی: پیر است و گران

دلیل جالب اسطوره بایرن مونیخ برای نخریدن ستاره انگلیسی: پیر است و گران

پایگاه خبری فوتبالی - لوتار ماتئوس اسطوره آلمانی باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که هری کین خرید خوبی برای باواریایی‌ها نخواهد شد، زیرا او 100 میلیون یورو خرج روی دست این تیم آلمانی می گذارد و همچنین به زودی 30 ساله خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، تیم شمال لندنی به دنبال فروش کاپیتان خود نیست و مخصوصا دوست ندارد تا تیم‌های رقیب را تقویت کند. قرارداد هری کین در تابستان سال 2024 به پایان می رسد و دنیل لوی قصد دارد تا پایان فصل، هری کین را متقاعد به تمدید قراردادش کند. تیم بایرن مونیخ بعد از خروج روبرت لواندوفسکی، مهاجم خوب ششدانگ نداشته و هری کین یکی از گزینه‌های جذاب برای بایرن به حساب می رود. تاتنهام قبلاً صراحتا اعلام کرده به پیشنهادات پایین تر از 100 میلیون یورو برای این مهاجم 29 ساله گوش نمی دهد.

لوتار ماتئوس به اسکای آلمان گفت: "خوشحال می شوم که یک مهاجم جدید در بایرن ببینم. همه درباره ویکتور اوسیمهن و عملکرد بی نظیرش در ناپولی صحبت می کنند، البته معلوم نیست بتواند چنین کاری در آلمان انجام دهد، اما به نظرم خرید خوبی خواهد شد. اما هری کین بسیار پیر و گران است. شما نگاهی به عملکرد نیکلاس فولکروگ داشته باشید، او 20 گل در وردربرمن زده و فقط 20 الی 25 میلیون یورو ارزش دارد."

4416