باز شدن پای دولت کاتالونیا به دعوای رئال مادرید و بارسلونا

باز شدن پای دولت کاتالونیا به دعوای رئال مادرید و بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - دولت کاتالونیا رسماً به رئال مادرید هشدار داد تا ویدئوی اخیر خود را درباره ارتباطات بارسلونا و ژنرال فرانکو پاک کند.

به گزارش فوتبالی، درگیری میان خوان لاپورتا رییس بارسلونا و باشگاه رئال مادرید به اوج خود رسیده است. لاپورتا درباره حضور رئال در پرونده نگریرا بسیار ناراحت است و حتی آن‌ها را تیم رژیم ژنرال فرانکو خطاب و ادعا کرد که لوس بلانکوس همیشه از داوری سود می برده است. با این حال، سران رئال ساکت ننشستند و با یک ویدئوی جنجالی، جواب اظهارات اخیر لاپورتا را دادند. در این ویدئو، رئال مادرید به بارسلونا یادآوری کرد که ژنرال فرانکو چند بار به این باشگاه کاتالانی کمک کرده تا ورشکست نشود و همچنین چند ادعای دیگر. 

به نقل از سایت گل، پاتریشیا پلایا سخنگوی دولت کاتالان، اصلاً از این ویدئو خوشش نیامد و آن را خبر تقلبی خطاب کرد. او در اخطار به باشگاه رئال مادرید گفت: "این ویدئو، تحریف تاریخ است که به نظر می رسد کار یک نفر باشد. نگران کننده و توهین آمیز به انسان‌هایی است که از زندگی تحت نظر ژنرال فرانکو رنج می بردند. اگر رئال مادرید ویدئو را پاک و از ما معذرت خواهی کند، خوب می شود."


دادستانی مبازه با فساد مادرید، اجازه داده تا رئال مادرید در پرونده نگریرا حضور داشته باشد و بتواند بارسلونا را متهم کند.
4416