واکنش پرسپولیس به شایعه مذاکره با دونادونی برای جانشینی یحیی

واکنش پرسپولیس به شایعه مذاکره با دونادونی برای جانشینی یحیی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی یحیی گل‌محمدی از این تیم در پایان فصل واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که روزنامه گل تیتر یک امروز خود را به حضور روبرتو دونادونی به جای یحیی گل‌محمدی در پایان فصل ( در صورت عدم کسب قهرمانی‌) اختصاص داده بود، اما باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای این خبر را رد و اعلام کرد یحیی و باشگاه پرسپولیس به قرارداد خود پایبند هستند.

روزنامه گل امروز مدعی شده بود که یحیی گل‌محمدی در صورت عدم کسب مقام قهرمانی در این فصل جای خود را به روبرتو دونادونی سرمربی اسبق تیم ملی ایتالیا خواهد داد و این مربی ایرانی هم به عنوان تنها گزینه ایرانی باشگاه گل‌گهر راهی این تیم خواهد شد تا جانشین امیر قلعه‌نویی شود.

باشگاه پرسپولیس با رد تیتر جنجالی روزنامه گل٬ چنین توضیحی داده است:" در شرایطی که به دربی نزدیک می‌شویم، هر روز با حاشیه‌سازی‌ها و شایعه پراکنی‌های جدید علیه پرسپولیس روبه‌رو هستیم و صحبت از تغییرات کادر فنی هم از جمله این موارد است.بعد از مشکلات و بحران‌هایی که متاسفانه برای رقیب سنتی پیش آمد انتظار آن را داشتیم که با موجی از حاشیه‌ها و شایعات متنوع علیه پرسپولیس روبه‌رو شویم. این انتظار هم طولانی نشد و هر روز با موضوع و هجمه جدید مواجه می‌شویم که از سویی هواداران‌مان را بیمناک می‌سازد و از جانب دیگر تمرکز و آرامش تیم را هدف می‌گیرد. آخرین مورد از این دست جریان‌سازی‌ها، به تکرار شایعه جدایی سرمربی تیم و احتمال حضور مربیان خارجی مربوط می‌شود که از اساس آن را رد می‌کنیم." 

باشگاه پرسپولیس با حمایت از یحیی گل‌محمدی، اطلاعیه اش را اینگونه ادامه داده است: "بارها اعلام شده یحیی گل‌محمدی حداقل برای یک فصل دیگر قرارداد دارد. باشگاه پرسپولیس و او هر دو نسبت به این تعهد پایبند هستند. اگر قراردادی در کار نبود قطعا برای مذاکره و تمدید اقدام می‌شد. او به عنوان سرمربی، مورد حمایت مدیریت باشگاه است و تا این لحظه که از جانب او و چه در باشگاه، هیچ صحبتی غیر از این مطرح نبوده است، چه رسد به این که صحبتی درباره مربی دیگری در گرفته باشد."

7655