ادعای یک روزنامه ورزشی؛ دونادونی جانشین گل‌محمدی در پرسپولیس، یحیی سرمربی گل گهر!

ادعای یک روزنامه ورزشی؛ دونادونی جانشین گل‌محمدی در پرسپولیس، یحیی سرمربی گل گهر!

پایگاه خبری فوتبالی- در حالیکه لیگ برتر به روزهای پایانی‌اش نزدیک می‌شود، گمانه‌زنی‌های روزنامه و رسانه‌ها از وضعیت سرمربیگری تیم‌ها در فصل بعد و حتی خبرهای نقل و انتقالاتی مطرح می‌شود.

به گزارش فوتبالی، طبق ادعای روزنامه گل، روزنامه ورزشی صبح ایران، باشگاه پرسپولیس به دنبال یک سرمربی سرشناس برای جانشینی یحیی گل‌محمدی است. همین چند وقت بود که علیرغم حمایت مدیران پرسپولیس از یحیی گل‌محمدی، اعلام شد که در صورت ناکامی پرسپولیس در کسب جام، یحیی فصل آینده جایی روی نیمکت پرسپولیس نخواهد داشت و دراگان اسکوچیچ سرمربی اسبق تیم ملی، جای او را خواهد گرفت.

این شایعه عجیب، چند روز قبل به صورت کامل خنثی شد چرا که اسکوچیچ قرار است در کشورش به مربیگری ادامه دهد منتهی در حالیکه به نظر می‌رسید یحیی می‌تواند نفس راحتی بکشد، دوباره اخباری درباره نیمکت پرسپولیس منتشر شده است.

روزنامه گل در شماره امروزش مدعی شده در صورتی که یحیی گل‌محمدی نتواند برای دومین فصل متوالی برای پرسپولیس جام بیاورد، جدایی او از پرسپولیس را باید قطعی دانست و احتمالا او راهی گل گهر خواهد شد. البته اگر یحیی در جام حذفی برای پرسپولیس جام بیاورد، در این تیم ماندنی می شود.

بر اساس این گزارش، جانشین احتمالی یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس، کسی نیست جز روبرتو دونادونی سرمربی سرشناس ایتالیایی که سابقه سرمربیگری تیم ملی کشورش را در سالهای قبل داشته و بعد از هدایت شنزن چین، دیگر با تیمی همکاری نکرده است.

توضیح فوتبالی: این اولین باری نیست که نام دونادونی به عنوان گزینه مربیگری در تیمهای ایرانی مطرح می‌شود و پیش از این او به تیمهای ایرانی دیگری لینک شده بود که البته هیچکدام از آن شایعات، تبدیل به واقعیت نشد. باید منتظر ماند و دید باشگاه پرسپولیس، چه واکنشی به این شایعه جدید نشان خواهد داد. اینکه چرا در آستانه دربی، چنین خبری منتشر می شود در نوع خودش عجیب به نظر می‌رسد و مشخص نیست این خبر چرا به رسانه‌ها داده شده است! برخی معتقدند انتشار این اخبار، شکاف مدیران باشگاه و کادرفنی پرسپولیس را نشان می‌دهد.

1984