تاریخ برگزاری دیدارهای باقی‌مانده جام حذفی و سوپرجام از زبان قنبرزاده

تاریخ برگزاری دیدارهای باقی‌مانده جام حذفی و سوپرجام از زبان قنبرزاده

پایگاه خبری فوتبالی- نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال می‌گوید 2 دیدگاه‌ مختلف برای زمان‌بندی ادامه جام‌حذفی و سوپرجام وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، علیرغم آنکه لیگ برتر تا 1 ماه دیگر به پایان خواهد رسید، هنوز تکلیف تاریخ رقابتها جام‌حذفی و البته سوپرجام مشخص نیست. تا این لحظه هشت تیم برتر جام‌حذفی مشخص شده‌اند که باید در 4 مسابقه برای رسیدن به نیمه‌نهایی تلاش کنند.

منصور قنبرزاده که روی آنتن برنامه فوتبال برتر آمده بود، از دو سناریو مختلف برای زمان‌بندی جام‌حذفی و سوپرجام گفت. او با بیان اینکه در حال افکارسنجی از باشگاه‌ها هستیم، خاطرنشان کرد که تقویم نهایی با نظر سرمربی تیم ملی یعنی امیر قلعه‌نویی مشخص خواهد شد. 

آنطور که نایب رئیس فدراسیون فوتبال می‎گوید، یک رویکرد این است که جام‌حذفی و سوپرجام بلافاصله بعد از پایان لیگ برنامه‌ریزی شود. موافقان این زمان‌بندی معتقدند اسکواد تیم برای سوپرجام تغییر نمی‌کند و به همین خاطر می‌تواند گزینه مناسبی باشد. مخالفان اما می‌گویند بهتر است سوپرجام یکی دو هفته پیش از آغاز فصل جدید برگزار شود تا شور و نشاط را بالا برده و پیش‌زمینه‌ای برای شروع لیگ برتر باشد.

 

2509