توضیحات قنبرزاده برای حل مشکلات ورزشگاه آزادی

توضیحات قنبرزاده برای حل مشکلات ورزشگاه آزادی

پایگاه خبری فوتبالی- نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با این شرایط ورزشگاه آزادی در حق استقلال و پرسپولیس ظلم می‌شود.

به گزارش فوتبالی، وضعیت زیرساخت‌های ورزشگاه آزادی شرایط جالبی ندارد. پس از آنکه در روزهای اخیر ویدئویی در این باره در فضای مجازی منتشر شد و واکنش‌ رسانه‌های داخلی و خارجی را در پی داشت، وزیر ورزش از این ورزشگاه بازدید کرد تا از نزدیک مشکلات را مورد بررسی قرار دهد.

با این حال به نظر می‌رسد در آستاه دربی تهران هنوز اقدام عملی خاصی برای بهسازی فضای ورزشگاه آزادی انجام نشده است. در همین خصوص منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال که میهمان ویدیویی برنامه فوتبال برتر بود، وقتی با سوال مجری برنامه که به بهانه دربی مواجه شد، گفت:"ورزشگاه آزادی نیم قرن سابقه دارد و زیرساخت‌هایش فرسوده شده است. این ورزشگاه برای مرمت نیاز به بودجه ملی و عزم ملی دارد. تزریق بودجه های مقطعی که با تاخیر زیادی هم انجام می‌شود مشکل را حل نمی‌کند."

وی با پذیرفتن این نکته با توجه به شرایط لیگ، تیم‌های استقلال و پرسپولیس در مباحث هواداری و درآمدزایی متضرر می‌شوند، گفت:"بله از این حیث در حق این دو تیم ظلم می‌شود و بهتر است بخاطر هواداران میلیونی آنها هم که شده چاره لازم اندیشیده شود. ضمن است قرار است به زودی میزبان مسابقات بین المللی مثل لیگ قهرمانان و جام ملت‌ها باشیم و بهتر است هر چه زودتر اقدام جدی در این باره صورت گیرد."

6442