داستان مانه و بایرن مونیخ به پایان رسید؟

داستان مانه و بایرن مونیخ به پایان رسید؟

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ از خرید سادیو مانه پشیمان شده و می خواهد این ستاره سنگالی را در تابستان بعدی به فروش برساند.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ چند هفته پر افت و خیز را تجربه می کند. آن‌ها در ابتدا یولیان ناگلزمان را اخراج کردند، اما اخراج این سرمربی نتیجه‌ای نداد و باواریایی‌ها در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند تا امیدهای آن‌ها برای فتح جام اروپایی کاهش یابد. با این حال، این شکست برای آن‌ها تلخ تر نیز شد، چون بعد از اتمام مسابقه، لروی سانه و سادیو مانه به شدت با یک دیگر درگیر شدند و ستاره سنگالی سابق لیورپول، با مشت به صورت سانه کوبید و سران باواریایی در اندیشه اخراج او بودند.

به نقل از سایت گل، شنبه تیم‌های بایرن مونیخ و هوفنهایم در بوندس لیگا مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت، دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند. بعد از پایان این بازی، سانه در کنار مانه دیده می شد و به نظر می رسید که مشکلات تمام شده است، اما حالا اسکای آلمان مدعی است که غول‌های بوندس لیگا در تلاش برای به فروش رساندن مانه هستند تا نظم باشگاه را حفظ کنند. اسکای در گزارش خود نوشته: "بایرن مونیخ تمام تلاشش را برای خلاص شدن از مانه انجام می دهد. از دید ورزشی، توماس توخل نیز برنامه‌ای با مانه ندارد، زیرا این ستاره سنگالی به درد سیستم او نمی خورد."

4416