هاشم‌زاده: باید به شمسایی و تیم ملی زمان دهیم

هاشم‌زاده: باید به شمسایی و تیم ملی زمان دهیم

پایگاه خبری فوتبالی- محمد هاشم‌زاده سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال اندونزی گفت: از فیفادی‌ها خوب استفاده نکردیم.

به گزارش فوتبالی، هاشم‌زاده درمورد دیدار تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان، گفت: خیلی خوشحالیم بار دیگر در سالن بودیم و بازی تیم ملی ایران را دیدیم. این تیم همیشه برای ما اولویت دارد و عزیز است. دوست داریم همیشه پرچمش بالا باشد. هرچه پرچم ایران و تیم ملی بالاتر باشد، پرچم ما هم در کشورهای دیگر بالا است. بازی خوبی هم شاهد بودیم.  

وی درمورد وضعیت تیم ملی اندونزی، گفت: نخستین رویدادی که پیش رو داریم مسابقات مقدماتی آسیا است که در مهر برگزار می‌شود. فعلا نتوانسته‌ایم از فیفادی‌ها استفاده کرده و بازی‌های دوستانه داشته باشیم. لیگ اندونزی در مرداد تمام می‌شود و پس از آن ۳_۲ برنامه برای بازی‌های دوستانه خوب به فدراسیون این کشور داده‌ام. امیدوارم بتوانیم با قرار گرفتن جزء ۳ تیم مقدماتی، راهی مسابقات آسیایی شویم. مسابقات المپیک آسیایی را هم در تایلند پیش رو خواهیم داشت‌.  

سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال اندونزی درمورد شرایط تیم ایران با وحید شمسایی، گفت: وحید شمسایی تیم را تغییر داده و جوان کرده است. به همین دلیل نیاز به زمان دارد تا بتواند به اهدافش برسد. وقتی بازیکنان جدید به تیم اضافه می‌شوند، باید به مربی زمان بدهیم تا به مرور آمادگی تیم به دست بیاید. متاسفانه در مسابقات آسیایی اول نشدیم اما پس از آن با اقتدار ژاپن را در فینال تورنمنت تایلند شکست دادند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و هر روز شاهد پیشرفت ایران باشیم.

5960