دور شدن یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا

دور شدن یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در یک دیدار خارج از خانه مقابل ساسولو با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و حالا با تیم میلان رده چهارمی، 9 امتیاز فاصله دارد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سی‌ام سری آ ایتالیا، تیم‌های ساسولو و یوونتوس از ساعت 19:15 به وقت تهران در استادیوم ماپی مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم در حالی پا به میدان می‌گذاشتند که یووه با 44 امتیاز در رده هفتم و ساسولو با 37 امتیاز درجایگاه سیزدهم قرار داشتند. یووه در پنج بازی گذشته خود در تمامی رقابت‌ها توانسته بود 3 بار طعم پیروزی را بچشد و آلگری امیدوار بودکه در بازی با تیم دوم جدول، ۳ امتیاز را کسب کند تا بیانکونری یک قدم به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شود. در آن سو،لاتزیو می‌توانست با کسب ۳ امتیاز، خود را به رده دهم برساند. 

در نیمه اول شاهد بازی متعادل و آرامی بودیم و موقعیت‌های خیلی خطرناکی روی دروازه‌ها خلق نشد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. اما در نیمه دوم ساسولو جلو کشید و در دقیقه 64، گرگوری دفرل که در ابتدای نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده بود، توانست دروازه شزنی را باز کند تا یووه متحمل شکست یک بر صفر شود. 

4416