توقف بارسلونا مقابل ختافه/ ناتوانی دوباره تیم ژاوی در گلزنی

توقف بارسلونا مقابل ختافه/ ناتوانی دوباره تیم ژاوی در گلزنی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و نهم از رقابت های لالیگای اسپانیا، ختافه و بارسلونا در ورزشگاه کولیسئوم آلفونسو پرز که ورزشگاه خانگی تیم ختافه است به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که فاصله ای که بارسلونا با رئال مادرید در لالیگا ایجاد کرده است، موجب شده است تا آبی و اناری ها قدری بیخیال شوند و خودشان را در نزدیکی قهرمانی ببینند. همین قضیه موجب شده است که اکنون بارسلونا برای سومین بازی پیاپی نتواند به پیروزی برسد. بارسلونا مقابل رئال مادرید با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد. آن ها مقابل ژیرونا به تساوی بدون گل رسیدند و اکنون هم مقابل ختافه باز هم به تساوی بدون گل دست یافتند.

در واقع بارسلونا سه بازی پیاپی است که در امر گلزنی ناکام می ماند و همین قضیه موجب شده تا نگرانی هایی در هواداران بارسلونا ایجاد شود. لواندوفسکی که با 17 گل در مسیر آقای گلی لالیگا قرار دارد باز هم نتوانست در این بازی گلزنی کند.

در حال حاضر با این تساوی، فاصله بارسلونا و رئال مادرید به 9 امتیاز رسیده است و بارسلونا همچنان صدرنشین لالیگا است و باید دید که اوضاع برایش در هفته های بعدی به چه شکل پیش می رود.

خلاصه بازی بارسلونا 0-0 ختافه

1471