همه خودروهای هالند؛ از رولز رویس تا رنج روور و مرسدس

همه خودروهای هالند؛ از رولز رویس تا رنج روور و مرسدس

Date: 17/4/2023

نوشته شده توسط : حامد فلاح
By : Hamed Fallah

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند توانست در لیگ انگلیس تاریخ سازی کند و با رکورد 32 گل محمد صلاح در یک فصل برابری کرد آن هم در حالی که فقط 28 بازی انجام داده است و همچنان می تواند رکوردهای جدیدی را ثبت کند.

به گزارش فوتبالی، مهاجم نروژی در تابستان گذشته از دورتموند راهی منچسترسیتی شد که در اولین فصلش در فوتبال انگلیس از نظر ورزشی عملکرد درخشانی داشته اما از نظر غیرورزشی هم اوضاع هالند خوب است. در واقع ارلینگ همچون بازیکن محبوبش کریستیانو رونالدو علاقه زیادی به خودروهای لوکس و گرانقیمت دارد و به همین خاطر کلکسیون خودروهای مخصوص خود را در اختیار دارد.

سان گزارش داده است که خودروی "رولز رویس" مدل Cullinan مهمترین خودروی پارکینگ هالند است. هالند با این خودروی سفیدرنگ چندین بار در تمرین منچسترسیتی رویت شده است و قیمت آن هم 335 هزار یورو است.  به این مدل باید "رنج روور اسپورت" را هم اضافه کرد که خودرویی است که همه تجهیزات ممکن را درون خود دارد. صندلی های این خودرو، حافظه الکتریکی ماساژ را دارند و هالند حتی در آن می تواند استراحت کند. قیمت این خودرو کمی بیشتر از 134000 یورو است.

در کلکسیون هالند یک خودروی آئودی RS 6 آوانت نیز دیده می شود، مدلی به رنگ قرمز که ارلینگ در دوران حضورش در آلمان نیز از ان استفاده می کرد. ارزش این خودرو 120  هزار یورو است. ارلینگ همچنین یک خودروی مرسدس AMG کوچه را هم تحت تملک خود دارد که در تمرینات سیتی با آن حضور پیدا می کند و قیمت آن نیز حدود صد هزار یورو است.  ارزش خودروهای هالند حدود ششصد هزار یورو است که البته هنوز فاصله زیادی تا ستارگانی نظیر کریستیانو رونالدو و زلاتان ابراهیموویچ دارد.

4125