ترکیب بارسلونا مقابل ختافه با یک شگفتانه

ترکیب بارسلونا مقابل ختافه با یک شگفتانه

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب بارسلونا برای بازی در زمین ختافه مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در تلاش است تا هر چه زودتر قهرمانی خود در لالیگا را قطعی کند. در فاصله ده بازی به پایان، بارسلونا در حال حاضر با یک بازی کمتر، ده امتیاز تا رئال مادرید در رتبه دوم فاصله دارد. خیلی بعید است که بارسلونا قهرمانی لالیگا را از دست بدهد اما به نظر می رسد که ژاوی و تیمش دوست دارند که هر چه زودتر شیرینی قهرمانی و کسب جام را بچشند چرا که کاتالان ها سه سال است که لالیگا را نبرده اند و امسال بالاخره در حال طلسم شکنی هستند. حضور جوردی آلبا در پست بال چپ یکی از نکات جالب ترکیب ژاوی در این بازی است چرا که بدین ترتیب آنسو فاتی و فران تورس نیمکت نشین شده اند. آنسو امشب می تواند صدمین بازی خود را در پیراهن بارسا داشته باشد ان هم در حالی که آینده کاملا مبهمی دارد. در ترکیب ختافه هم ایگلسیاس جایگزین پورتو شده است. 

ترکیب بارسلونا برای بازی مقابل ختافه بدین شرح است : ترشتگن، سرجی روبرتو، کنده، آرائوخو، بالده، بوسکتس، گاوی، کسیه، رافینیا، لواندوفسکی و جوردی آلبا.

ترکیب ختافه نیز برای بازی امشب بدین شرح است: سوریا، ایگلسیاس، الدرته، دوارته، جنه، دامیان، ماکسیموویچ، میا، مونیر، مایورال و اونال.

4125