برابری مسی با یکی از رکوردهای رونالدو

برابری مسی با یکی از رکوردهای رونالدو

Date: 17/4/2023

نوشته شده توسط : حامد فلاح
By : Hamed Fallah

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی پی اس جی روز شنبه رکوردی جدید را به کارنامه خود اضافه کرد و مشترکا با کریستیانو رونالدو به بهترین گلزن تاریخ پنج لیگ بزرگ اروپایی تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، مسی با گلی که در مقابل لانس به ثمر رساند، به رکورد 495 گل در دو لیگ فرانسه و اسپانیا رسید. این در حالیست که کریستیانو که حالا به النصر رفته، در لیگ های ایتالیا، اسپانیا و انگلیس به این تعداد گل رسیده بود. مسی در هفته های آینده به احتمال فراوان این رکورد را از ستاره پرتغالی خواهد ربود.

مسی که در این فصل در لیگ فرانسه 15 گل زده، مجموعا در دو فصل حضور در این لیگ به 21 گل رسیده است. لئو 474 گل هم در لالیگا زده بود و به بهترین گلزن تاریخ این لیگ تبدیل شده بود. رونالدو در دوره اول حضورش در یونایتد در لیگ انگلیس 84 گل زده بود، با رئال مادرید در لالیگا 311 گل به ثبت رسانده بود، با یووه در لیگ ایتالیا 81 گل زده بود و در دوره دوم حضورش در اولدترافورد هم در لیگ انگلیس 19 گل به ثبت رسانده بود. 

رونالدو  هفته گذشته به آقای گل تاریخ مسابقات باشگاهی اروپا تبدیل شده بود که در حال حاضر با 703 گل این رکورد در اختیار خودش است. کریستیانو در فوتبال باشگاهی اروپا 701 گل به ثبت رسانده بود.

4125