ادامه کابوس ستاره سابق تیم ملی انگلیس؛ وداع با ادامه فصل

ادامه کابوس ستاره سابق تیم ملی انگلیس؛ وداع با ادامه فصل

پایگاه خبری فوتبالی - دله الی مهاجم انگلیسی در پیامی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که عمل جراحی او موفقیت آمیز بوده است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن در بشیکتاش نتوانست انتظارات را برآورده کند و با انتقادهای زیادی مواجه شد و حالا در پیامی اینستاگرامی در مورد عمل جراحی خود نوشته است:" جراحی انجام شد، همه چیز خوب و موفقیت آمیز بود. از همه افرادی که پیام های حمایتی خود را به سوی من فرستادند، تشکر می کنم. متاسفانه مفهومش این است که فصل برای من به پایان رسیده است. می خواهم از باشگاه و هواداران بشیکتاش به خاطر محبتی که در زمان حضورم در باشگاه به من داشتند، تشکر می کنم. هفته های دشواری بود و می خواهم حتم بدهم که همه تلاشم را می کنم تا کاملا روی ریکاوری تمرکز کنم. حالا کمی از شبکه های اجتماعی فاصله می گیرم، روی ریکاوری تمرکز می کنم و با نیروی بیشتری برمی گردم."

در حقیقت مصدومیت شدید باعث شد تا این بازیکن تحت عمل جراحی قرار بگیرد. این بازیکن قرضی از اورتون راهی بشیکتاش شده بود اما نتوانست توقعات را برآورده سازد و حالا باید دوباره به  فوتبال انگلیس برگردد. دله به عنوان یک فوق ستاره راهی فوتبال ترکیه شد که اولین گلش را در دومین بازی خود به ثبت رساند اما مصدومیت ها باعث شد تا نتواند در سطح انتظارات باشد و با انتقادهای زیادی از جانب هواداران بشیکتاش مواجه شد و به نظر می رسد که همین مسئله باعث شده تا فعلا از شبکه های اجتماعی دور باشد.  دله الی در دوران حضورش در بشیکتاش فقط دو بازی کامل داشت و مجموعا 830 دقیقه در پانزده بازی داشت که کلا سه گل به ثمر رساند.

4125