یازدهمین شکست نراتزوری رقم خورد!

یازدهمین شکست نراتزوری رقم خورد!

پایگاه خبری فوتبالی -اینتر در یک بازی خانگی  مقابل مونزا با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا فرصت صعود موقتی به رده سوم را از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، در آغاز هفته بیست و نهم سری آ ایتالیا، تیم‌های سالرنیتانا و اینتر از ساعت 18:30 به وقت تهران در استادیوم آریچی مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم در حالی پا به میدان می‌گذاشتند که اینتر با 51 امتیاز در رده پنجم و سالرنیتانا با 35 امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار داشتند. اینتر در پنج بازی گذشته خود در تمامی رقابت‌ها فقط یک بار توانسته بود طعم پیروزی را بچشد و سیمونه اینزاگی اصلاً دوست نداشت تا از کورس سهمیه جا بماند.

در نیمه اول اینتر تیم برتر میدان بود و موقعیت‌های فراوانی روی دروازه مونزا خلق کرد، اما نتوانست از هیچ کدام بهره‌ای ببرد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم فشار اینتر برای باز کردن دروازه مونزا بیشتر شد، اما در میان حملات اینتر، این مونزا بود که در دقیقه 78 با ضربه کالدیرولا به گل رسید تا شوک بزرگی به سیمونه اینزاگی و نراتزوری وارد شود و بعد از این گل، اینتر نتوانست به بازی برگردد و 3 امتیاز حساس این بازی را خیلی راحت از دست داد. با این نتیجه، میلان با 53 امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

4416