نسخه ایرانی روبرتو کارلوس در نقش‌ جهان (ویدیو)

نسخه ایرانی روبرتو کارلوس در نقش‌ جهان (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- تماشاگران پرتعدادی که به تماشای سپاهان و مس رفسنجان نشستند، شاهد یکی از زیباترین گل‌های لیگ بیست‌ودوم بودند.

به گزارش فوتبالی، اگر چه سپاهان در همان دقایق ابتدایی از مس پیش افتاد اما موقعیت‌سوزی مهاجمان این تیم رفته رفته پیروزی‌شان را لرزان‌تر می‌کرد. با این حال سوپر گل امید نورافکن خیال مورایس را راحت کرد و سکوهای فراتر از پر نقش‌جهان را به هوا برد.

 امید که مثل همیشه در حال نفوذ از سمت چپ بود، وقتی متوجه جلوآمدن حامد لک از خط دروازه شد، گوشه مخالف او را هدف گرفت تا یکی از زیباترین گل‌های این فصل به ثبت برسد. نورافکن که در شوت‌های پرقدرت شگرد دارد، یک بار دیگر کیفیتش در این ضربات را به رخ کشید.

 سوپرگل نورافکن به مس رفسنجان

شوت‌هایی که سال‌ها نسخه بی‌نقص‌اش را از روبرتو کارلوس، ستاره برزیلی رئال مادرید به یاد داشتیم و حالا ستاره جوان تیم ملی و ستاره تیم ملی در ورزشگاه‌های ایران به نمایش می‌گذارد. این پنجمین گل نورافکن در لیگ بیست‌و‌دوم بود که باعث شد همچنان بالاتر از مهاجمانی مثل عیسی مرادی و فرشاد احمدزاده (مورایس در این فصل از او به‌عنوان مهاجم کناری بهره می‌برد) در جدول گلزنان سپاهان بایستد.

نورافکن در دیدار قبلی هم چند بار شانس خود را با شوت‌های از راه دور امتحان کرد اما نتوانست قفل دروازه محمدرضا اخباری را در تبریز فرو بریزد. با این حال مزد تمرکزش روی چنین ضرباتی را گرفت و خاطره خاصی را برای ده‌ها هزار هوادار سپاهانی حاضر در نقش‌جهان ساخت.

 

 

2509