تلاش ستاره سابق فرانسوی برای بردن امباپه به چلسی

تلاش ستاره سابق فرانسوی برای بردن امباپه به چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - فلورن مالودا هافبک فرانسوی سابق چلسی در تلاش است تا کیلیان امباپه را به لندن بیاورد، چون معتقد است که چلسی بهترین باشگاه برای قهرمان جام جهانی 2018 محسوب می شود.

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته، در حالی که همگان مطمئن بودند کیلیان امباپه به رئال مادرید می‌پیوندد، اما این ستاره فرانسوی در آخرین لحظه، قراردادش را با پاریسن ژرمن تا پایان فصل 2023-24 تمدید کرد تا داستان او همچنان ادامه داشته باشد. رئال مادرید همیشه مشتری اصلی امباپه بوده، اما در چند وقت اخیر، مخصوصاً با خرج‌های سرسام آور تاد بولی، بعید نیست که او سر از لندن در بیاورد. 

به نقل از آ اس، فلورن مالودا که سابقه بازی در باشگاه چلسی را دارد، به خبرنگاران گفت: "من در تلاش بودم تا امباپه را به چلسی بفرستم، اما تاکنون شکست خورده‌ام، ولی هیچوقت تسلیم نمی شوم. امیدوارم که او را در لیگ برتر انگلیس ببینیم، چون رقابتی ترین لیگ دنیاست. تیم‌های زیادی در دنیا نیستند که بتوانند به امباپه چیزهایی بدهند که او می خواهد و برخی از تیم‌ها نمی توانند ترکیب خود را حول محور امباپه بچینند. او رهبر و کاپیتان فرانسه است و فکر کنم برای باشگاه بعدی‌اش، به دنبال نقش رهبری باشد که ممکن است مشکل ساز شود."

4416