شکست خانگی چلسی در لیگ برتر انگلیس/ ادامه بحران این بار با لمپارد

شکست خانگی چلسی در لیگ برتر انگلیس/ ادامه بحران این بار با لمپارد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و یکم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، چلسی و برایتون در ورزشگاه استمفوردبریج که ورزشگاه خانگی چلسی است به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی برایتون موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و به این ترتیب اوضاع باز هم برای چلسی خوب پیش نرفت.

به گزارش فوتبالی، در حالی که مدیران چلسی اقدام به برکناری گراهام پاتر کردند تا اوضاع تیم را سر و سامان دهند و به این ترتیب از بحرانی که با پاتر در آن فرو رفته بودند، بیرون بیایند، اما می بینیم که چلسی پس از گراهام پاتر هم اوضاع خوبی ندارد و آن ها با مربیگری فرانک لمپارد پس از شکست دو بر صفر مقابل رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، اکنون مقابل برایتون هم در لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفورد بریج شکست خوردند.

گل های این بازی را کانر گلگر برای چلسی در دقیقه 13 و دنی ولبک  و خولیو انکیسو برای برایتون در دقایق 42 و 69 به ثمر رساندند. در هر صورت باید دید که اوضاع در ادامه فصل به چه شکل پیش می رود. آن ها با این روند به طور کلی قید کسب هرگونه سهمیه اروپایی برای فصل آینده را زده اند و لمپارد هم در پایان فصل می رود و باید دید که مربی جدید چلسی چه کسی خواهد بود.

تماشای خلاصه بازی چلسی 1 - 2 برایتون

1470