تقدیر پیکان از ابراهیم صالحی برای حضور در باشگاه صد تایی ها

تقدیر پیکان از ابراهیم صالحی برای حضور در باشگاه صد تایی ها

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پیکان با اهدای پیراهن شماره 100 از کاپیتان تیم فوتبال خود تقدیر به عمل آورد.

به گزارش فوتبالی، ابراهیم صالحی مهاجم 31 ساله خودروسازان که یکی از کم‌حاشیه ترین بازیکنان لیگ برتر است، با پیراهن پیکان به رکورد ویژه رسید. کاپیتان پیکان که چهارمین فصل حضور در این تیم را سپری می‌کند، در بازی امروز مقابل نفت آبادان برای صدمین بار پیراهن خودروسازان را برتن کرد.

به همین مناسبت امروز و قبل از دیدار مقابل نفت آبادان، باشگاه پیکان طی مراسمی با اهدای پیراهن شماره 100 به صالحی از زحمات وی تقدیر به عمل آورد. این هدیه ویژه توسط محمدرضا طهماسبی کاپیتان وفادار و مربی فعلی پیکانی‌ها که رکورددار بازی برای این تیم در تاریخ است، به صالحی اهدا شد.

در تاریخ باشگاه پیکان فقط 5 بازیکن بودند که بیشتر از 100 بازی برای این تیم انجام داده‌اند. محمدرضا طهماسبی که اکنون در سمت مربی در کادرفنی مجتبی حسینی حضور دارد، رکورددار است و با 240 بازی برای پیکان تنها بازیکنی است که بیش از 200 بازی برای این تیم انجام داده؛ حسین معمار (170)، آرمان قاسمی(126) ، مهدی تاجیک(121) و میثم رضاپور(118) 4 بازیکن دیگری هستند که با پیراهن پیکان بیشتر از 100 بازی انجام داده‌اند.

حالا ابراهیم صالحی به باشگاه‌ صدتایی‌های باشگاه پیکان پیوسته و به ششمین بازیکنی تبدیل شده که تعداد بازی‌هایش برای این تیم از 100 عبور می‌کند.

2636