چرا بارسلونا با قطار به مادرید سفر می‌کند؟

چرا بارسلونا با قطار به مادرید سفر می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا یکشنبه در ورزشگاه کولیسئوم آلفونسو پرز به مصاف ختافه می رود که تیم ژاوی در حالی شنبه شب اردوی خود را آغاز می کند که یک تغییر جدید در سفر رخ داده است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا تصمیم گرفته که قید هواپیما را برای حمل و نقل بزند و با قطار به مادرید سفر می کند. در حقیقت یک قطار نسبتا کوچک قرار است که به صورت اختصاصی در اختیار باشگاه بارسلونا قرار بگیرد تا آنها برای بازی با تیم مادریدی سفر کنند. بازیکنان بارسلونا امشب در ایستگاه قطار سانتس در شهر بارسلونا گرد هم خواهند آمد و از ان جا سوار قطار می شوند تا به ایستگاه آتوچا در شهر مادرید برسند.

لامینه یامال مهاجم 15 ساله در تمرین تیم بزرگسالان بارسلونا حضور پیدا کرد تا همچنان ژاوی اعتمادش را به او نشان بدهد. کاسادو، استانیس، گاریدو، آلارکون، کانترو و جورجیف از میان بازیکنان آکادمی بارسلونا در این تمرین حضور پیدا کنند. 

در حقیقت بارسلونا برای صرفه جویی اقتصادی ترجیح داده که سفر با قطار را به جای سفر با هواپیما انتخاب کند. در حقیقت اگر ساعت بازی اجازه بدهد و مسیر چندان طولانی تر از هواپیما نباشد، کاتالان ها از قطار به جای هواپیما استفاده می کنند که البته این مسئله در زمینه صرفه جویی در زمینه حامل های انرژی نیز مفید است.

4125