سوژه روز؛ اولتیماتوم وزارت ورزش و کمیته المپیک به فدراسیون فوتبال درباره تیم امید

سوژه روز؛ اولتیماتوم وزارت ورزش و کمیته المپیک به فدراسیون فوتبال درباره تیم امید

پایگاه خبری فوتبالی- آیا تکلیف سرمربی جدید تیم امید، امشب مشخص خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که بعد از جدایی مهدی مهدوی‌کیا از تیم امید، تکلیف سرمربی این تیم مشخص نشده بود، طی چند روز گذشته خبرهایی منتشر شد که انگار فدراسیون فوتبال، به صورت جدی پیگیر شده تا هر چه زودتر جانشین مهدوی‌کیا را مشخص کند.

بر همین اساس، مهدی تاج یکی دو روز قبل جلسه‌ای با امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی داشت تا نظر او را درباره سرمربی تیم امید جویا شود.

گفته می‌شود مجتبی حسینی سرمربی پیکان گزینه اصلی فدراسیون فوتبال محسوب می‌شود و قرار است او نهایتا تا امشب و بعد از بازی تیمش مقابل صنعت نفت به فدراسیون فوتبال، پاسخ دهد. البته نام محمود فکری، رضا عنایتی و محمد ربیعی هم مطرح است. 

ذکر این نکته هم الزامی است که سرمربیانی که به تیم امید می‌روند، نباید منتظر دریافتی‌هایی در حد لیگ برتر و یا حتی لیگ یک باشند.

در هر حال فدراسیون فوتبال، برای انتخاب سرمربی تیم امید مشکل زمان هم دارد چرا که ستاد عالی بازیهای آسیایی به فدراسیون اولتیماتوم داده که یا هر چه زودتر تکلیف سرمربی تیم امید را مشخص کند یا اینکه تیم امید از فهرست ورزش‌هایی که در بازیهای آسیایی شرکت خواهند کرد، کنار گذاشته خواهد شد.

این موضوعی است که وزیر ورزش هم در مصاحبه امروزش با خبرنگاران به آن اشاره کرده و گفته تا 9 اردیبهشت ماه موضوع حضور فوتبال در بازی‌های آسیایی باید تعیین تکلیف شود.

حالا باید منتظر ماند و دید که نهایتا نیمکت تیم امید به کدام مربی خواهد رسید.

1984