جریمه سنگینی که بایرن مونیخ برای مانه درنظر گرفت

جریمه سنگینی که بایرن مونیخ برای مانه درنظر گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - سادیو مانه ستاره سنگالی 500 هزار یورو از طرف بایرن مونیخ به خاطر مشت زدن به صورت لروی سانه جریمه شد. 

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ چند هفته پر افت و خیز را تجربه می کند. آن‌ها در ابتدا یولیان ناگلزمان را اخراج کردند، اما اخراج این سرمربی نتیجه‌ای نداد و باواریایی‌ها در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند تا امیدهای آن‌ها برای فتح جام اروپایی کاهش یابد. با این حال، این شکست برای آن‌ها تلخ تر نیز شد، چون بعد از اتمام مسابقه، لروی سانه و سادیو مانه به شدت با یک دیگر درگیر شدند و ستاره سنگالی سابق لیورپول، با مشت به صورت سانه کوبید و سران باواریایی در اندیشه اخراج او بودند.

به نقل از سایت گل، روزنامه آلمانی TZ گزارش می دهد که سادیو مانه به خاطر مرگ خاله‌اش که بسیار به او نزدیک بود، خیلی ناراحت است و یکی از دلایل حمله‌اش به لروی سانه، همین مسائل شخصی بود. حالا اولیور کان و حسن صالیحمیدزیچ درنظر دارند که به این مسئله خاتمه دهند و سادیو مانه را فقط جریمه نقدی کنند. البته این جریمه نقدی بسیار سنگین و در حدود 500 هزار یورو می باشد. 

4416