عکس؛ همدلی و اتحاد آرژانتینی‌ها در بازی منچستر یونایتد - سویا

عکس؛ همدلی و اتحاد آرژانتینی‌ها در بازی منچستر یونایتد - سویا

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به قهرمانی رسید و پس از سالیان سال موفق شد جام را بالای سر ببرد و بدون شک یکی از دلایل اصلی قهرمانی آرژانتین در جام جهانی اتحاد و همدلی بازیکنان این تیم بود.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در بازی منچستر یونایتد و سویا در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ اروپا شاهد گوشه ای از اتحاد بازیکنان آرژانتینی بودیم.

در این بازی روی یک صحنه لیساندرو مارتینز مدافع آرژانتینی منچستر یونایتد احساس ناراحتی کرد و نیاز به بیرون رفتن داشت. مونتیل و آکنیا که دو بازیکن آرژانتینی سویا هستند روی این صحنه به لیساندرو مارتینز کمک کردند و به این ترتیب او را تا بیرون زمین همراهی کردند.

البته لیساندرو مارتینز در این بازی تعویض نشد اما مسئله ای که به چشم آمد اتحاد و همدلی بازیکنان آرژانتینی حاضر در دو تیم رقیب در این بازی بود.

بازیکنان آرژانتینی با همین اتحاد و ارتباط خوبی که با هم دارند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یک تیم همدل ساختند و در نهایت قهرمان شدند.

منچستر یونایتد و سویا در ورزشگاه اولدترافورد به تساوی دو بر دو رسیدند و باید دید که در بازی برگشت چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

1471