شیرهای اطلس به دنبال حریف تدارکاتی آفریقایی!

شیرهای اطلس به دنبال حریف تدارکاتی آفریقایی!

پایگاه خبری فوتبالی- با نظر سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش، «شیرهای اطلس» در ماه ژوئن آینده با تیمی از قاره سیاه بازی دوستانه برگزار خواهند کرد. 

به گزارش فوتبالی، "ولید الرکراکی" سرمربی تیم ملی مراکش اعتقاد دارد که با توجه به درپیش بودن مسابقات جام ملتهای آفریقا، بهتر است تیم ملی این کشور با رقیبی از همین قاره بازی دوستانه انجام دهد تا خود را برای فضای رقابت درون قاره ای بیشتر آماده کند. 

این تصمیم از سوی سرمربی مراکش در حالی گرفته شده که این تیم قبل و بعد از جام جهانی با تیم هایی از قاره های مختلف بازی دوستانه برگزار کرده بود که پیش از این سابفه نداشت.

فدراسیون فوتبال مراکش در راستای برآورده کردن نظر سرمربی، ابتدا با فدراسیون مصر مذاکره کرد اما این فدراسیون به دلیل برنامه ریزی از قبل انجام شده از برگزاری بازی دوستانه در این مقطع عذرخواهی کرد. درحال حاضز مذاکره با فدراسیون های کامرون، سنگال و ساحل عاج برای قبول بازی دوستانه با تیم ملی مراکش ادامه دارد. 

سرمربی تیم ملی مراکش به طرفداران این تیم قول داده است که تمام تلاش خود را برای کسب  قهرمانی جام ملتهای آفریقا به خرج خواهد داد. عنوانی که از سال ۱۹۷۶ برای فوتبال این کشور تکرار نشده است.  

۱۹۷۹