برد دشوار الشباب عربستان مقابل الخلیج

برد دشوار الشباب عربستان مقابل الخلیج

پایگاه خبری فوتبالی- تیم الشباب عربستان در آخرین بازی  هفته بیست و سوم لیگ حرفه ای باشگاههای عربستان،  به سختی از سد تیم انتهای جدولی الخلیج عبور کرد.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم های الخلیج و الشباب در ورزشگاه امیر محمد بن فهد شهر دمام برگزار شد و در همان ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی ۳ گل از خط دروازه ها عبور کرد. 

تیم الشباب با گل های "کریستین گوانکا" و "آرون سالم بوپنزا" بازیکنان آرژانتینی و گابنی خود دو بر صفر از میزبان جلو افتاد اما در دقیقه ۱۴ "فابیو مارتینز" بازیکن پرتغالی اختلاف را به حداقل رساند و قبل از پایان نیمه اول هم "سیکالچی" بازیکن اهل کشور آلبانی بازی را به تساوی ۲-۲ کشاند.

در نیمه دوم بازی "حسین المنصور القحطانی" ستاره هفته های اخیر الشباب گل سوم سفیدپوشان را به ثمررساند تا در نهایت الشباب با امتیاز کامل زمین بازی را ترک کند.

 در جدول مسابقات، الشباب با این برد ۵۰ امتیازی شد و جایگاه خود را در رتبه سوم جدول مستحکم کرد. ضمن اینکه ۳ امتیاز با النصر به عنوان تیم دوم و ۶ امتیاز با الاتحاد به عنوان تیم صدرنشین فاصله دارد که می تواند تهدید بالقوه ای برای این تیم ها باشد. 

تیم الشباب که طی چهار هفته اخیر شکست نخورده، روز ۷ اردیبهشت بازی مهم خود را با الاتحاد برگزار خواهد کرد.

تیم الخلیج هم که در رده پانزدهم جدول است و خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کند، در هفته بیست و چهارم لیگ عربستان با الفیحا بازی خواهد کرد.

هفته بیست و پنجم لیگ حرفه ای عربستان روز جمعه با  بازی الهلال و الباطن شروع خواهد شد. در همین روز بازی معوقه الاتفاق و الفیحا از هفته بیست و دوم نیز برگزار خواهد شد.

۱۹۷۹