عجیب اما واقعی؛ سرمربی اسبق فولاد یزد مربی جدید رونالدو!

عجیب اما واقعی؛ سرمربی اسبق فولاد یزد مربی جدید رونالدو!

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه النصر عربستان رودی گارسیا سرمربی فرانسوی خود را از کار برکنار کرد و در حال حاضر دینکو یلیشیچ را به جای او نشانده است.

به گزارش فوتبالی، دینکو یلیشیچ سرمربی تیم زیر 19 ساله های النصر عربستان بود و مدیران باشگاه تصمیم گرفته اند تا پس از برکناری رودی گارسیا، یلیشیچ کروات را به طور موقت به عنوان سرمربی انتخاب کنند و عملکرد او را مورد بررسی قرار دهند و از سوی دیگر گزینه های دیگر را هم زیر نظر بگیرند.

دینکو یلیشیچ که اهل کشور کرواسی است، سابقه مربیگری در فوتبال ایران را دارد و این سابقه مربوط به لیگ برتر فوتبال ایران نیست بلکه او در سطح پایین تری مربیگری کرده است!

دینکو یلیشیچ در فصل 1393/94، در لیگ یک ایران یعنی لیگ آزادگان سرمربی تیم فولاد یزد بود و در آن فصل به همراه این تیم در جایگاه هشتم گروه ب لیگ یک قرار گرفت که جایگاه چندان خوبی نیست و در نهایت هم از کار برکنار شد. اکنون سرمربی اسبق فولاد یزد که از لیگ یک ایران برکنار شد، سرمربی النصر عربستان و یکی از پر افتخار ترین بازیکنان تاریخ فوتبال یعنی کریستیانو رونالدو شده است و باید دید که عملکردش به چه شکل خواهد بود.

1470