اعتراف وینیسیوس درباره بهترین مدافعی که تاکنون او را مهار کرده است

اعتراف وینیسیوس درباره بهترین مدافعی که تاکنون او را مهار کرده است

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور وینگر برزیلی رئال مادرید به این قضیه که رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه ای بارسلونا بازیکنی بوده که بهترین شکل ممکن او را مهار کرده است، اعتراف کرد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در این فصل از رقابت ها در سه ال کلاسیکو پیاپی موفق شد رئال مادرید را شکست دهد که البته در آخرین ال کلاسیکو با چهار گل شکست خورد. اما در آن سه ال کلاسیکو که بارسلونا رئال مادرید را شکست داد، عملکرد یک بازیکن خیلی به چشم آمد: رونالد آرائوخو.

آرائوخو دقیقا در همان جناحی بازی می کرد که وینی جونیور بازی می کرد و به این ترتیب وظیفه مهار وینیسیوس جونیور بر عهده رونالد آرائوخو بود. آرائوخو در آن سه ال کلاسیکو به خوبی از پس وینیسیوس بر آمد اما در ال کلاسیکو این اتفاق نیفتاد و رئال مادرید موفق شد در نیوکمپ با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی برسد.

وینیسیوس جونیور در گفت و گو با کادنا سر درباره رونالد آرائوخو و عملکردی که او داشته است، گفت:" آرائوخو بازیکنی است که به بهترین شکل ممکن من را مهار کرده است. در اسپانیا مطمئنم بهترین بازیکنی است که این کار را انجام داده است و به همین دلیل است که برای بارسلونا بازی می کند."

1470