تصویری از طرح زیبای هواداران رئال مادرید پیش از بازی با چلسی

تصویری از طرح زیبای هواداران رئال مادرید پیش از بازی با چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید با پیروزی دو بر صفر مقابل چلسی در برنابئو، گام مهمی به سوی صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برداشت.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید پس از حذف لیورپول حالا در آستانه حذف چلسی برای دومین سال متوالی قرار دارد. در حقیقت آبی پوشان لندنی در برنابئو حرفی برای گفتن نداشتند و به جز چند موقعیت، چاره ای جز پذیرش شکست نداشتند. کریم بنزما روی سانتر عالی کارواخال و فرار خوب وینیسیوس توانست گل اول را به ثمر برساند و آسنسیو با شوتی تماشایی از بیرون محوطه جریمه، گل دوم را زد تا بردی آسان را نصیب رئال مادرید کند.

هواداران رئال مادرید به روند تیمشان افتخار می کنند. رئال مادرید امسال می تواند به پانزدهمین قهرمانی اروپایی خود برسد و همچنان برای حریفانش دست نیافتنی تر شود. رئال در صورت صعود در این مرحله به مصاف برنده بازی سیتی و بایرن می رود که تیم گواردیولا با توجه به گلباران بازی رفت، شانس بالایی برای صعود کردن دارد.

هواداران رئال مادرید معمولا پیش از بازیهای حساس یا بازیهای اروپایی پارچه نوشته های جذابی را در ورزشگاه به نمایش در می آورند و برای حریفان کری می خوانند. این بار رئالی ها در برنابئو با تصویری از دی استفانو اسطوره فقیدشان در پیامی نوشتند:"تاریخ ادامه دارد، فقط یک رئال مادرید وجود دارد." تا قدرت خود را به رخ بکشند.

4125