رقابت اتلتیکو مادرید و بارسلونا برای جذب هافبک ژاپنی

رقابت اتلتیکو مادرید و بارسلونا برای جذب هافبک ژاپنی

پایگاه خبری فوتبالی - دایچی کامادا یکی از مورد توجه ترین بازیکنان فوتبال اروپا در سالهای اخیر بوده است.

به گزارش فوتبالی، هافبک ژاپنی مدتهاست که سطح خوبی دارد و در ترکیب آینتراخت در یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل بارسلونا در سال گذشته خوش درخشید. ستاره آینتراخت در نیوکمپ یک پاس گل داد و مورد توجه باشگاه های مختلف اروپایی قرار دارد. کامادا در تابستان به بازیکن ازاد تبدیل می شود و بسیاری از باشگاه ها خرید این بازیکن اینتراخت را گزینه مناسبی می دانند چرا که به واسطه تجربه و عملکردش می تواند سالهای بزرگی پیش روی خود داشته باشد.

قرارداد کامادا با آینتراخت در پایان فصل به اتمام می رسد و تیم آلمانی نیز درها را به روی جدایی او باز کرده و اعلام کرده که برای تمدید به توافق نرسیده است. کامادا از 2019 در آینتراخت حضور دارد که قبل از آن هم در سن ترویدن بلژیک توپ می زد. کامادا در تابستان به بازیکن ازاد تبدیل می شود که خودش گفته که دوست دارد در لالیگا بازی کند. اتلتیکو مادرید و بارسلونا می توانند برخی از مقاصد احتمالی او باشند.

کامادا یکی از مهمترین بازیکنان تیم آلمانی است. آینتراخت در حال حاضر در بوندسلیگا ششم است و قطعا اولیور گلاسنر از رفتن کامادا خوشحال نمی شود. بازیکن ژاپنی در این فصل در همه بازیها به جز بازی مقابل بایرن در بوندسلیگا حضور داشته است. او 36 بازی ملی هم برای ژاپن داشته که سیزده گل زده و پنج پاس گل داشته است.

4125