بازیکن سابق رئال مادرید و بایرن مونیخ در مسیر ترک لیگ یونان

بازیکن سابق رئال مادرید و بایرن مونیخ در مسیر ترک لیگ یونان

پایگاه خبری فوتبالی - عدم حضور خامس رودریگز در لیست المپیاکوس مقابل آاک برای بازی برگشت جام حذفی یونان از نگاه رسانه های یونانی "یک هشدار جدی" در مورد آینده این بازیکن بوده است.

به گزارش فوتبالی، هافبک کلمبیایی دچار مصدومیت شده است که چهارمین مصدومیت فصلش است. عملکرد بازیکن سابق رئال مادرید و بایرن مونیخ در هفته های اخیر دچار افت مشهودی شده است و رسانه های یونان  نیز به انتقاد از او پرداخته اند.

سایت یونانی "گاتزتا" گزارش داده است که مدیران المپیاکوس از شرایط خامس راضی نیستند و در حال حاضر در مورد تمدید قراردادش مردد هستند. در حالی که تا چند ماه پیش تمدید قرارداد خامس با تیم یونانی قطعی به نظر می رسید، در هفته های اخیر شرایط عوض شده است.

در حقیقت به نظر می رسد که وکلای خامس رودریگز کم کم از تمدید قراردادش ناامید می شوند و به همین خاطر در حال بررسی پیشنهادی از ترکیه ای ها هستند. این بازیکن 31 ساله عجله ای برای تمدید ندارد و چند باشگاه ترکیه ای با او تماس گرفته اند. بشیکتاش و گالاتاسرای با این بازیکن تماس گرفته اند و المپیاکوس مشکلی برای رفتنش ندارد. 

خامس رودریگز در فوتبال یونان پنج گل و شش پاس گل  داشته که در اواخر سال 2022 و اوایل سال 2023 نقش مهمی داشت اما در هفته های اخیر شرایط مشکلی داشته و با مصدومیت هایی مواجه بوده است. قرارداد خامس با المپیاکوس در پایان فصل به اتمام خواهد رسید که این بازیکن آزاد خواهد شد و می تواند با هر تیم دیگری قرارداد امضا کند.

4125