ترکیب میلان و ناپولی؛ جدال کواراتسخلیا با ژیرو

ترکیب میلان و ناپولی؛ جدال کواراتسخلیا با ژیرو

پایگاه خبری فوتبالی - میلان امید دارد که رافائل لیائو و براهیم دیاز بتوانند عملکرد خود در سری آ را در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی تکرار کنند در حالی که الجیف الماس به عنوان مهاجم کاذب در کنار خویچا کواراتسخلیا در ترکیب قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی،  بازی برگشت سه شنبه هفته آینده در ورزشگاه مارادونا خواهد بود و قانون گل زده در خانه حریف نیز حذف شده است و به همین خاطر اگر گلهای زده دو تیم برابر شود، کار به وقت اضافه کشیده می شود. اخرین تقابل دو تیم در لیگ ایتالیا بود که میلان با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی رسید و رافائو لیائو دبل کرد در حالی که براهیم دیاز و الکسیس سائلماکرس گلهای دیگر را زدند. این در حالیست که ناپولی در سه حضور اخیرش در زمین میلان پیروز شده است. اولیویر ژیرو دوباره در خط حمله توسط لیائو، براهیم دیاز و اسماعیل بن ناصر حمایت می شود در حالی که پیر کالولو روی نیمکت نشسته است. زلاتان، ورانکس، یاسین عدلی، سرجینیو دست، سیپریت تاراوشانو و تیموئه بوکایوکو در لیست میلان در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارند. ناپولی با بحران مصدومیت حضور دارد چرا که ویکتور اوسیمهن و جیووانی سیمئونه مصدوم هستند و جیاوکو رسپادوری نیز آمادگی صد در صدی ندارد. بدین ترتیب الماس در پست مهاجم کاذب جای گرفته است. کواراتسخلیا و هروینگ لوزانو خط حمله را تکیل کرده اند و پولیتانو روی نیمکت است. در حقیقت که ماتیاس اولیرا نیمکت نشین شده و جای خود را به ماریو روی داده است. بازیکنان دو کارته و در خطر محرومیت از بازی برگشت بدین شرح هستند: فودو بایو توره، رادو کرونیچ، فیکایو توموری، ساندرو تونالی، کیم مین جائه، خوان خسوس و ماتئو پولیتانو.

ترکیب میلان بدین شرح است : ماینیان، کالابریا، کیائر، توموری، تئو هرناندز، کرونیچ، تونالی، براهیم دیاز، بن ناصر، لیائو، ژیرو.

ترکیب ناپولی نیز بدین ترتیب خواهد بود: مرت، دی لورنزو، رحمانی، کیم مین جائه، ماریو روی، آنگیسا، لوبوتکا، زیلینسکی، لوزانو، الماس و کوراتسخلیا.

4125