دلایل استقبال ستاره بارسلونا از پیوستن به چلسی

دلایل استقبال ستاره بارسلونا از پیوستن به چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی اولین گام را برای خرید گاوی برداشته هر چند که این احتمالا آخرین تلاش انها نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، آس گزارش داده است که باشگاه انگلیسی سه هفته پیش با ایوان دلاپنیا وکیل گاوی در مادرید جلسه داشته و از خرید وی استقبال کرده اند و به زودی جلسه دیگری برگزار می شود. در حقیقت در جلسه بعدی انتظار می رود که تاد بولی مالک چلسی و والدین بازیکن نیز حضور داشته باشند و برای اغوای این هافبک تلاش کنند. چلسی حس می کند که برنده جایزه پسر طلایی 2022 می تواند بخش مهمی از برنامه ریزی آنها برای آینده باشد.

هر چند که ترجیح گاوی این است که در نیوکمپ بماند اما گزینه حضور در چلسی هم برایش جذاب است. مشکلات مالی بارسلونا باعث شده تا کاتالان ها هنوز که هنوزه نتوانند قرارداد جدیدش را به ثبت رسمی برسانند و اگر بارسلونا نتواند تا 30 ژوئن قرارداد گاوی را ثبت کند، این بازیکن می تواند به صورت آزادانه از نیوکمپ جدا شود و رایگان به چلسی برود.  چلسی حاضر است تا دستمزدی به مراتب بیشتر از بارسلونا را به گاوی بدهد. در حالی که گاوی در بارسلونا شرایط سختی دارد و حتی شماره محبوبش یعنی 6 را هم به خاطر مشکلات قراردادش در خطر می بیند، چلسی حاضر است تا او را به ستاره ترکیبش تبدیل کند.

از سویی چلسی با استخدام لوئیز انریکه می تواند شانس خرید گاوی را بیشتر کند چرا که این دو در تیم ملی انگلیس نیز رابطه بسیار گرمی با هم داشتند و بدین ترتیب هافبک اسپانیایی می تواند زیر نظر مربی محبوبش پیشرفت کند.

4125