واکنش توخل به شکست سنگین در خانه منچسترسیتی

واکنش توخل به شکست سنگین در خانه منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ گفت که تیمش لایق زدن حداقل یک گل در بازی دیشب بوده است و شکست سه بر صفر برای آنها نتیجه تلخی بوده است.

به گزارش فوتبالی، باواریایی ها با شکست سه بر صفر در خانه منچسترسیتی فاصله چندانی با حذف از لیگ قهرمانان اروپا ندارند. توخل در مورد این شکست بیان کرد:" لایق حداقل یک گل بودیم و علاوه بر آن یک یا دو گل به حریف کادو دادیم. بازیکنان ما اعتماد به نفس نداشتند. امروز کمی عاشق تیمم و سبک بازیش شدم. هر چند که عجیب به نظر می رسد اما این بازی بسیار سرگرم کننده بود. اما بازیکنانم فاقد اعتماد به نفس بودند و این نتیجه برایشان تلخ بود. برای ما نتیجه تلخی است هر چند که در بسیاری از لحظات تیمم را خیلی دوست داشتم. شاید گفتنش عجیب به نظر برسد اما از نظرم بازی سرگرم کننده ای بود."

اولیور کان مدیر اجرایی بایرن مونیخ نیز در مورد این شکست صحبت کرد:" قطعا ناراحت هستیم. شرایط را طور دیگری تصور می کردیم. منچسترسیتی اگر بهترین تیم اروپا نباشد، تیمی در کلاس جهانی است. در فوتبال، نتایج مهم هستند اما فکر می کنم که فرصت های خود را داشتیم. حالا تاسف به درد نمی خورد. هنوز فرصت قهرمانی لیگ را داریم و باید روی بازی شنبه تمرکز کنیم و بعد از ان نوبت بازی برگشت است. شاید شرایط برای بازی برگشت خوب به نظر نرسد اما در فوتبال اتفاقات شگفت انگیزی رخ می دهند."

4125