بارسلونا به دنبال خرید برنده اولین توپ طلای زنان

بارسلونا به دنبال خرید برنده اولین توپ طلای زنان

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا به دنبال بحران های مالی در سالهای اخیر نتوانسته در فوتبال مردان صاحب بهترین های دنیا شود اما به نظر می رسد که شرایط برای فوتبال زنان این تیم کاملا متفاوت است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در حال حاضر روی خرید آدا هگربرگ مهاجم لیون کار می کند که در سال 2018 توانسته بود اولین توپ طلای تاریخ فوتبال زنان را ببرد. ستاره نروژ با باشگاه فرانسوی قرارداد دارد که انتقالش به بارسا ممکن است که گران ترین انتقال تاریخ فوتبال زنان باشد.

بارسلونا در نظر دارد که خرید هگربرگ را پیش از جام جهانی نهایی کند. این بازیکن که تجربه حضور در کولبوتن، استابک و توربین پستدام را داشته، در حال حاضر 27 ساله است و نهمین فصلش در المپیک لیون را با 212 گل در 198 بازی داشته و یکی از کامل ترین مهاجمان دنیا است و می تواند تیم زنان بارسا را قدرتمند تر کند.

اولین تماس های بارسلونا با هگربرگ بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپای سال گذشته انجام شد که در آن بازی کاتالان ها در تورین مقابل لیون شکست خوردند که هگربرگ هم گل زد و هم پاس گل داد. 

هگربرگ در لیون سالی 420 هزار یورو دستمزد می گیرد که بارسا باید مبلغ بیشتری را به او پیشنهاد بدهد و لیون هم برای انتقال بیش از 400 هزار یورو خواهد خواست. بارسلونا در حال حاضر الکسیا پوتیاس بهترین بازیکن دنیا را در ترکیبش دارد که در حال ریکاوری از مصدومیتش است و هگربرگ نیز می تواند به او ملحق شود.

4125