طلسم هالند مقابل بایرن مونیخ بالاخره شکسته شد

طلسم هالند مقابل بایرن مونیخ بالاخره شکسته شد

@پایگاه خبری فوتبالی - منچستر سیتی موفق شد در ورزشگاه اتحاد با نتیجه سه بر صفر بایرن مونیخ را شکست دهد و کار خود را برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بسیار راحت کند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی در دقیقه 76 بود که ارلینگ هالند موفق شد گل سوم منچستر سیتی را به ثمر برساند و به نوعی تیر خلاص را بر پیکر باواریایی ها بزند.

جالب این جا است که این اولین باری است که ارلینگ هالند موفق می شود مقابل بایرن مونیخ به پیروزی برسد. در حقیقت هالند که بین سال های 2020 تا 2022 در بروسیا دورتموند توپ زده است، 7 بار با لباس زنبورها به مصاف بایرن مونیخ رفته است و در تمام این هفت بار نتوانسته است مقابل باواریایی ها به پیروزی برسد.

اکنون ارلینگ هالند در لباس منچستر سیتی مقابل بایرن مونیخ به میدان رفت و موفق شد در این بازی هم پاس گل بدهد و هم گلزنی کند و به این ترتیب در هشتمین بازی خود مقابل بایرن مونیخ بالاخره مقابل این تیم به پیروزی برسد و طلسم را بشکند.

سطح دورتموند در زمانی که هالند در آن توپ می زند پایین تر از بایرن مونیخ بود و به همین دلیل نمی توانست مقابل بایرن به پیروزی برسد اما اکنون در من‌سیتی توانست بایرن مونیخ را شکست دهد.

1470