بنر ضد شیخ منصور و ضد یوفا در دست هواداران بایرن مونیخ(عکس)

بنر ضد شیخ منصور و ضد یوفا در دست هواداران بایرن مونیخ(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران بایرن مونیخ در بازی تیم خود مقابل منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد بنر هایی بر ضد مالک اماراتی منچستر سیتی و همچنین یوفا در دست گرفتند.

به گزارش فوتبالی، هواداران بایرن مونیخ با وجود این که در ورزشگاه خانگی خود نبودند و این بازی در ورزشگاه خانگی منچستر سیتی یعنی اتحاد برگزار می شد، بنر هایی ضد شیخ منصور، مالک اماراتی منچسترسیتی، مالکان منچستر یونایتد یعنی گلیزر ها و همچنین یوفا در دست گرفته بودند. روی بنر ویژه هواداران بایرن مونیخ نوشته شده بود:" گلیزرها، شیخ منصور، همه خودکامگان بیرون! فوتبال متعلق به مردم است."

همچنین روی یک بنر دیگر تصویری از لوگوی ویرایش شده یوفا قرار داده شده بود که در آن دستی پر از پول به لوگو اضافه شده و بالای آن نوشته شده است:" ما به ثروتمند ترین اهمیت می دهیم."

در واقع هواداران بایرن مونیخ به این شکل از سیاست های یوفا و مالکان متمول و ثروتمند تیم های اروپایی که همواره در پنجره های نقل و انتقالاتی ریخت و پاش های زیادی می کنند، انتقاد کرده اند.

بایرن مونیخ در این بازی با سه گل شکست خورد و حرفی برای گفتن مقابل منچستر سیتی نداشت. البته هواداران بایرن مونیخ در اتحاد تا پایان بازی از تیم خود حمایت کردند.

1470