خیز برداشتن اینتر به سوی نیمه‌نهایی ایتالیایی

خیز برداشتن اینتر به سوی نیمه‌نهایی ایتالیایی

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که فوتبال ایتالیا پس از سالها ناکامی قرار است که امسال دو نماینده را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، پیروزی آسان اینتر در خانه بنفیکا نوید یک نیمه نهایی ایتالیایی را می دهد. در حقیقت در سمت دیگر قرعه، ناپولی و میلان به مصاف همدیگر خواهند رفت و بدین ترتیب حداقل یک ایتالیایی می تواند حضورش در فینال استانبول را تکرار کند. البته استانبول با خاطره کامبک خوردن تاریخی میلان مقابل لیورپول، خاطره خوشی برای ایتالیایی ها ندارد!

در هر صورت بنفیکا با گلهای بارلا و لوکاکو (پنالتی) باعث شد تا اینتر در خانه بنفیکا پیروزی آسانی را کسب کند و حالا در یک قدمی صعود به نیمه نهایی قرار دارد. اینتری ها با این پیروزی خیالشان برای بازی برگشت کمابیش راحت است چرا که بنفیکا در بازی برگشت باید عملکردی سراسر هجومی ارائه بدهد و آنها می توانند با دفاع منسجم به نیمه نهایی صعود کنند و منتظر یکی از دو تیم میلان و ناپولی باشند.

آمار نشان می دهد که بنفیکا در این بازی تیم مالک میدان بوده اما به نظر می رسد که اینتر تیم فرصت طلب تری بوده که توانسته با چهار شوت به چارچوب، دو گل بزند.

خلاصه بازی بنفیکا و اینتر

4125