جلسه وکیل ژاوی با مدیران بارسلونا برای تمدید

جلسه وکیل ژاوی با مدیران بارسلونا برای تمدید

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا هفته هاست که روی تمدید قرارداد ژاوی هرناندز کار می کند.

به گزارش فوتبالی، روز سه شنبه اشرف بن عیاد خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا در صفحه توییترش از جلسه میان فرناندو سولاناس وکیل ژاوی و ماتئو آلمانی مشاور فنی بارسلونا در سیوتات اسپورتیوا خبر داده است. آس گزارش داده است که این اولین باری نیست که چنین جلسه ای در هفته های اخیر برگزار می شود چرا که مذاکرات به صورت مستقیم برگزار می شود و حداقل دو جلسه دیگر هم برگزار شده است و بدین ترتیب مذاکرات برای تمدید قرارداد ژاوی همچنان با دقت در جریان است.

آس به نقل از هر دو طرف نوشته است که مذاکرات بسیار خوب پیش می رود. قرارداد ژاوی با بارسلونا تا تابستان 2024 اعتبار دارد و لاپورتا در نظر دارد که قراردادش را تا ژوئن 2026 تمدید کند یعنی زمانی که دوره ریاست خودش به اتمام می رسد. 

البته ژاوی ترجیح می دهد که خبر تمدید قراردادش بعد از قهرمانی لالیگا منتشر شود تا بتواند با اقتدار قهرمانی و تمدید را جشن بگیرد. در زمانی که بارسا بتواند به صورت رسمی قهرمانی خود را قطعی کند، مذاکرات با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.  علاوه بر ژاوی بقیه اعضای کادر فنی هم در حال  مذاکره برای تمدید هستند. بدین ترتیب اسکار هرناندز و سرجیو آلگره دستیاران ژاوی به همراه بدنسازان و اعضای تیم استعدادیابی هم قراردادشان را تمدید خواهند کرد.

لاپورتا می خواهد که ژاوی به رهبر تیمش در دوره دوم مدیریت خود تبدیل شود همان طور که رایکارد و گواردیولا در دوره اول مدیریتش نقش مهمی داشتند.

4125