مصاحبه سرمربی و بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان پس از بازگشت به ایران

مصاحبه سرمربی و بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان پس از بازگشت به ایران

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی و ملی‌پوشان تیم فوتبال بانوان پس از بازگشت به ایران درباره راز موفقیت در صعود به مرحله دوم انتخابی المپیک صحبت کردند.

به گزارش فوتبالی، کاروان تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان که با یک برد و یک تساوی برابر میانمار به مرحله دوم انتخابی المپیک صعود کرد، پیش از ظهر امروز سه‌شنبه به تهران بازگشت.

مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال درباره صعود به مرحله دوم، گفت: در حالی صعود کردیم که در میانمار با شرایط سخت آب و هوایی مانند دمای ۴۰ درجه و رطوبت بسیار بالا روبرو بودیم، میانمار هم از تیم‌های خوب آسیا و جهان است و در رنکینگ، ۲۴ رده از ما بالاتر است و تیم هشتم آسیا است.

زهرا افسری بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان هم در این باره اظهار داشت: پس از صعود از مرحله اول امیدواریم بتوانیم در دور دوم خوب ظاهر شویم، هفت ماه فرصت داریم و آنجا رقیبان ما خیلی خوب و قوی هستند، با این حال در این ۷ ماه باید به شرایط ایده‌آل برسیم تا در دور دوم هم نتیجه خیلی خوب و در شان فوتبال بانوان بگیریم.

افسانه چترنور بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان هم گفت: دو بازی سنگین داشتیم، میانمار بازیکنان جنگنده و خیلی خوبی داشت و از نظر رنکینگ هم خیلی از ما بالاتر بودند اما همه متحد شده بودیم که صعود کنیم.

زهرا خواجوی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان هم تصریح کرد: با صعودمان از مرحله اول راه را برای فوتبال بانوان‌ در آسیا باز کردیم، این شروع کارمان است و هدفمان این است که از مرحله بعدی هم صعود کنیم و بتوانیم زنگ خطری برای فوتبال آسیا باشیم.

ثنا صادقی دیگر بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان هم گفت: آب و هوا در میانمار خیلی گرم بود و بچه‌ها به آن شرایط عادت نداشتند و اردوی ما در هوای سرد برگزار شده بوده بوداما با تلاش توانستیم صعود کنیم.

2636