دو مرد ده گله تراکتور؛ دو پادشاه در یک اقلیم

دو مرد ده گله تراکتور؛ دو پادشاه در یک اقلیم

پایگاه خبری فوتبالی - تراکتور با در اختیار داشتن دو آقای گل لیگ برتر یکی از خوشبخت‌ترین تیم‌ها در فاز هجومی است.

به گزارش فوتبالی، فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران دو مهاجم دارد که شمار گل‌های خود را دو رقمی کرده‌اند؛ دو مهاجمی که دست بر قضا هم‌تیمی هستند و هر دو در تراکتور توپ می‌زنند.

جالب اینکه رضا اسدی که با به ثمر رساندن تک گل تیمش مقابل سپاهان از روی نقطه پنالتی به هم‌تیمی قائمشهری خود رسید، از اواسط فصل و با دستور پاکو خمز به عنوان مهاجم بازی می‌کند و حالا توانسته آقای گل رقابت‌ها باشد!

عباس‌زاده هم باوجود اینکه بازی‌های نسبتا پرتعدادی را به دلیل مصدومیت یا با نظر کادرفنی از دست داده ولی در مسابقاتی که به میدان رفته، نشان داده چه مهاجم زهرداری است. چهار گل آخر مهاجم مازنی هر دو با دبل به دست آمده تا مشخص شود فقط کافیست موتور وی در یک بازی روشن شود!

دو مهاجم تراکتور با دو سبک بازی متفاوت که توانسته‌اند در جای خود برای تیمشان مثمرثمر باشند. هم‌تیمی‌هایی که رابطه خوبی هم باهم دارند و شاید پاکو خمز مربی خوش‌شانسی است که هردوی آن‌ها را در اختیار دارد.

باشگاه تراکتور به مناسبت ده گله شدن اسدی و پیوستن وی به عباس‌زاده، پوستری از دو گلزن خود طراحی کرده و از عبارت انگلیسی "رهبران لیگ" استفاده کرد تا مشخص شود در تراکتور دو پادشاه در یک اقلیم می‌گنجند.

1997