وایرال شدن مدل موی جدید هالند در آستانه بازی مقابل بایرن مونیخ

وایرال شدن مدل موی جدید هالند در آستانه بازی مقابل بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - در آستانه بازی حساس منچسترسیتی و بایرن مونیخ در روز سه شنبه، ارلینگ هالند ستاره نروژی از مدل موی جدید خود رونمایی کرده است. 

به گزارش فوتبالی، هالند در این فصل 30 گل در لیگ انگلیس زده که در کل تورنمنت ها 44 گل به ثمر رسانده تا اولین فصل حضورش در فوتبال انگلیس شگفت انگیز باشد. این بازیکن با دبل در مقابل ساوتهمپتون در روز شنبه به روند فوق العاده اش ادامه داد. این ماشین گلزنی نروژی گل اول بازی را با ضربه سر به ثبت رساند و با یک ضربه برگردان تماشایی گلی دیگر را زد و بعد از آن با فکر بازی حساس مقابل بایرن مونیخ استراحت کرد.

اما به نظر می رسد که چیزی که نظر هواداران را جلب کرده، تغییر مدل موی هالند در آستانه بازی حساس یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد است. در حقیقت ستاره سابق دورتموند معمولا موهای خود را از پشت می بندد اما حالا تصمیم گرفته که موهای بلند خود را باز بگذارد. در حقیقت هالند که لقب "وایکینگ" را دارد با مدل موی جدیدش بیشتر شبیه وایکینگ ها شده است. 

یک هوادار با شوخی در مورد مدل موی جدید هالند نوشته است:"انگار تازه از تعطیلات خانوادگی در پرتغال برگشته است." و دیگری نوشته است:" خدا به بایرن رحم کند، این بچه حالا می خواهد یاد نیاکان خود یعنی وایکینگ ها را زنده کند." و دیگری هم نوشته است:" میراث وایکینگی خود را دوست دارد."

4125