لحظه‌ای که لواندوفسکی سعی کرد به سبک رونالدو گل پشت پا بزند

لحظه‌ای که لواندوفسکی سعی کرد به سبک رونالدو گل پشت پا بزند

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا شب گذشته فرصت غلبه بر ژیرونا را از دست داد اما با این وجود با کسب تساوی توانستند فاصله خود با رئال مادرید را به سیزده امتیاز برسانند.

به گزارش فوتبالی، در فاصله ده بازی به پایان لالیگا قهرمانی بارسلونا قطعی به نظر می رسد چرا که آنها فقط در صورتی قهرمان نمی شوند که حداقل در پنج تا از بازیهای آینده پیروز نشوند که خیلی بعید به نظر می رسد اما در هر صورت بازی دیشب فرصت خوبی بود تا با کسب پیروزی بتوانند هر چه زودتر قهرمان لالیگا شوند و به طلسم سه ساله خود در این تورنمنت خاتمه بخشند.

در آخرین لحظات بازی بارسلونا و ژیرونا، لواندوفسکی فرصتی طلایی داشت تا گل طلایی و سه امتیازی خود را به ثمر برساند. این مهاجم به خاطر عملکردش در هفته های اخیر مورد انتقاد بوده است و گلزنی در بازی دیشب می توانست او را از زیر فشارها خارج کند و باعث نزدیک شدن وی به پی چی چی و کسب عنوان بهترین گلزن فصل لالیگا شود. لواندوفسکی تصمیم گرفت که ضربه ای را با پشت پای خود بزند هر چند که موفق نبود.

ضربه پشت پای لواندوفسکی خیلی ها را یاد یکی از معروف ترین گلهای کریستیانو رونالدو در رئال مادرید انداخت. ستاره پرتغالی در بازی رئال مادرید و رایو وایکانو تصمیم گرفت با ضربه ای پشت پا مدافعان و دروازه بان حریف را سورپرایز کند که آن ضربه به گل سه امتیازی رئال مادرید  تبدیل شد اما مهاجم لهستانی به اندازه او دقیق نبود.

4125